ĹÚЖÚŔŶ TΞΛM

ĹÚЖÚŔŶ TΞΛM

هک اینترنت همراه اول


با سلام خدمت کاربران عزیز  

این آموزشی که توسط همکارم (AmirQuick) منتشر شد برایه دور زدن اینترنت همراه اول

رو بررسی کردم و برای خودم (شخصا ) کار نکرد و در کانال هم جهت ارائه به دیگر کاربران نذاشتم ولی تعدادی از کاربران در اینستاگرام درخواست کردند که همین اموزش رو قرار بدیم شاید براشون کار کنه و قبلا هم این تجربه رو داشتیم که آموزشی برای شخصی کار کرده و برای دیگری خیر در هر حال در حال حاضر با آموزش هک اینترنت همراه اول در خدمت شما دوستان عزیز و همراهانمون هستیم و امیدوارم از این آموزش جواب مثبت بگیرید ...

نکته : شارژ نداشته باشید وگرنه کم میکنه 

آموزش کامل و قدم به قدم :

1- وارد تنظیمات گوشیتون بشید > در قسمت شبکه های بیشتر یا در بخش شبکه ها More را بزنید 

2- در قسمت بعدی شبکه های تلفن همراه یا Mobile Network را باز کنید

3- یک نقطه دستیابی جدید یا APN یا Access Point Names بسازید 

4- در قسمت Name بنوسید : FreeNet

5- در قسمت APN بنویسید : IranHack

6- در قسمت Proxy بنویسید : 144.76.80.185

7-  در قسمت Port بنویسید : 80

8- تنظیمات رو ذخیره و فعال کنید 

9- دیتا رو روشن کنید

پس از انجام این تنظیمات و فعال سازی داده وارد مرورگرتون بشید و آی پی 192.168.193.134:38090 را وارد کنید

تمام پس از اتصال و تایید میتونید از اینترنت رایگان لذت ببرید ...



به زودی با آموزش های هک دیگر در خدمت شما دوستان هستیم ...

یا حق 

نظرات  (۶)

port رو پیدا نکردم . نام دیگر port چیه؟
من چجوری باید بفهمم که کار میکنه 
سلام اگه میشه یکی بگه چطورIpمرورگر وارد کنم 
عالیه
مال خیلی قبله الان فقط باید برای هک دونبال تلگرام باشی چون تو وب کسی جرعت نداره اینجور چیزا بزاره و خلی زود لو میره
ممنون من امتحان کردم شد تشکر
پاسخ:
خوش میکنم موفق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی